¡Nueva! Se el primero en solicitar

Administratiu/va – Comercial – Màrqueting

Administratiu/va – Comercial – Màrqueting (Contracte laboral, temps complet – Tarragona) Sobre nosaltresSom un grup

Descripción del empleo

Administratiu/va – Comercial – Màrqueting (Contracte laboral, temps complet – Tarragona)

 

Sobre nosaltres

Som un grup d'empreses de comunicació en creixement, especialitzada en crear contingut, gestionar projectes i donar suport a empreses i institucions en la seva estratègia comunicativa. Busquem una persona polivalent, proactiva i organitzada que pugui donar suport tant en l’àrea administrativa com en tasques comercials i de màrqueting. La nostra seu està a Tarragona, amb delegacions a Reus i La Orotava (Tenerife).

 

Responsabilitats principals

 

Àrea Administrativa (30%)

●      Gestió de facturació, facturació electrònica i seguiment de cobraments.

●      Comptabilització bàsica i gestió documental (clients i proveïdors).

●     Informes, reporting (intern i extern) i controlling.

●      Suport en la coordinació administrativa.

●      Control d’agendes, reunions i atenció telefònica/correu.

●      Suport en processos de contractació de personal i gestió interna (horaris, vacances, arxiu, etc.).

●      Gestió de l’oficina: compra de material, relació amb proveïdors i manteniment bàsic de l’espai.

 

Comercial i Contractació Pública (50%)

●     Gestió de licitacions: cerca, preparació de documentació (tècnica i administrativa) i presentació d’ofertes mitjançant les plataformes públiques.

●      Preparació de propostes comercials i presentacions.

●      Seguiment de clients i oportunitats de negoci.

●      Actualització de CRM i generació de llistes de contactes potencials.

●      Suport en fires, esdeveniments i accions comercials.

●      Anàlisi de competidors i mercats.

 

Àrea de Màrqueting (20%)

●      Suport en la creació i execució de campanyes de màrqueting.

●      Elaboració i enviament de newsletters i anàlisi de resultats.

●      Suport en l’organització d’esdeveniments i gestió de material comunicatiu.

●      Anàlisi de dades: seguiment de mètriques, rendiment de campanyes i evolució de vendes/serveis.

 

 

Requisits:

●      Formació en Administració.

●      Experiència prèvia en funcions administratives i/o de màrqueting/comercial (mínim de 3 anys).

●      Domini de Microsoft Office i eines digitals (ERP, CRM, …).

●      Bona redacció i capacitat comunicativa en català i castellà.

●      Capacitat d’organització, autonomia i atenció al detall.

●      Perfil proactiu, resolutiu i amb bona actitud de treball en equip.

●     Disponibilitat per viatjar a les nostres oficines de Tenerife (puntualment).

●     Carnet de conduir i cotxe propi

 

 

Es valorarà:

●      Experiència en gestió de licitacions.

●      Coneixements en eines d’anàlisi (Power BI o similars).

●      Experiència en màrqueting digital o gestió de campanyes.

●      Experiència en entorns de comunicació, agències o sectors similars.

●      Coneixement d’anglès.

●     Formació en Màrqueting, Comunicació o similar.

 

 

Oferim:

●      Contracte a jornada completa.

●      Lloc de treball 100% presencial a les nostres oficines de Tarragona. Amb algunes jornades a les oficines de Reus.

●      Incorporació en una empresa en creixement i amb projectes molt variats.

●      Bon ambient de treball i oportunitats de desenvolupament professional.

 

 

Sou:

●     Nivell: 18.000 / 20.000€ + incentius (quantitatiu i qualitatiu) 


Información extra

Status
Activa
Estudios requeridos
E.S.O
Localización
Tarragona
Tipo de contrato
Trabajo estudiantes
Publicado el
20-12-2025
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No
Idiomas
Español

Tarragona | Trabajo estudiantes | E.S.O

Solicita ya

Compartir esta oferta