Coordinador/a de l'Àrea de Gestió en Barcelona
Descripción del empleo
Projecte Home Catalunya és una ONG creada el 1995. La seva missió és promoure l’autonomia i la dignitat de les persones, treballant col·lectivament per la prevenció i el tractament de les addiccions i la reinserció social a Catalunya.
Descripció del lloc de feina
Busquem una persona amb experiència en gestió i lideratge per coordinar l’Àrea de Gestió de Projecte Home Catalunya. La seva missió serà garantir el bon funcionament dels processos clau que donen suport a l’estructura i al desenvolupament de l’entitat.
Funcions principals
1. Lideratge i coordinació de l’àrea
- Liderar i coordinar l’equip tècnic de l’àrea, promovent la col·laboració, l’eficiència i la millora contínua.
- Donar suport a la direcció en la presa de decisions estratègiques i en la planificació institucional.
2. Gestió econòmica i financera
- Supervisar la comptabilitat i les finances, assegurant la transparència i el rigor en la gestió econòmica.
- Elaborar i fer el seguiment del pressupost anual.
- Coordinar la relació amb proveïdors, administracions públiques i altres agents externs vinculats a la gestió econòmica.
3. Gestió de subvencions i finançament
- Coordinar i supervisar la gestió de subvencions i altres fonts de finançament públic i privat.
- Establir el calendari anual de convocatòries, assignar responsabilitats dins l’equip i planificar estratègicament les accions per maximitzar els recursos disponibles.
4. Sistemes d’informació i qualitat
- Coordinar i impulsar els sistemes d’informació de l’entitat, assegurant-ne la coherència, seguretat i funcionalitat.
- Gestionar i desenvolupar el sistema de qualitat i avaluació, promovent processos de millora i eficiència organitzativa.
5. Àrea legal i compliment normatiu
- Coordinar i supervisar l’àrea legal, assegurant el compliment del marc normatiu, de la normativa de protecció de dades i de les polítiques internes de l’organització.
Reporta
Direcció de l’entitat
Requisits
- Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Gestió Pública, o similar.
- Es valorarà formació complementària en gestió d’entitats no lucratives.
- Mínim 3 anys en llocs similars, preferiblement en el tercer sector.
- Experiència en lideratge d’equips i gestió econòmica.
- Capacitat d’organització i planificació.
- Lideratge i habilitats comunicatives.
- Coneixement de programes de gestió i comptabilitat
- Compromís amb els valors socials i ètics de l’entitat.
- Nivell alt de català i castellà.
- Capacitat per lidiar amb períodes d’intensitat de feina.
- Iniciativa i capacitat per treballar en equip.
Condicions laborals
- Tipus de contracte: Contracte indefinit amb 6 mesos de prova.
- Jornada: de 37,5 hores setmanals.
- Horari: de dilluns a dijous de 8.30 a 16:00-30h / Divendres de 8.30 a 14.30h
- Retribució: 35.603,81 anual brut (14 pagues)
- Lloc de feina: Gran Via de les Corts Catalanes 204-208 local 8 (Barcelona)
Información extra
- Status
- Activa
- Estudios requeridos
- E.S.O
- Localización
- Barcelona
- Tipo de contrato
- Trabajo estudiantes
- Publicado el
- 03-12-2025
- Carnet de conducir
- No
- Vehículo
- No
- Carta de motivación
- No
- Idiomas
- Español
Recibe ofertas similares en tu bandeja de entrada del correo electrónico
Indica debajo en que area estas buscando una función similar y no olvides poner tu correo electrónico.