¡Nueva! Se el primero en solicitar

Coordinador/a de l'Àrea de Gestió en Barcelona

Descripción del empleo

Projecte Home Catalunya és una ONG creada el 1995. La seva missió és promoure l’autonomia i la dignitat de les persones, treballant col·lectivament per la prevenció i el tractament de les addiccions i la reinserció social a Catalunya.

 

Descripció del lloc de feina


Busquem una persona amb experiència en gestió i lideratge per coordinar l’Àrea de Gestió de Projecte Home Catalunya. La seva missió serà garantir el bon funcionament dels processos clau que donen suport a l’estructura i al desenvolupament de l’entitat.

 

Funcions principals


1. Lideratge i coordinació de l’àrea

  • Liderar i coordinar l’equip tècnic de l’àrea, promovent la col·laboració, l’eficiència i la millora contínua.
  • Donar suport a la direcció en la presa de decisions estratègiques i en la planificació institucional.

2. Gestió econòmica i financera

  • Supervisar la comptabilitat i les finances, assegurant la transparència i el rigor en la gestió econòmica.
  • Elaborar i fer el seguiment del pressupost anual.
  • Coordinar la relació amb proveïdors, administracions públiques i altres agents externs vinculats a la gestió econòmica.

3. Gestió de subvencions i finançament

  • Coordinar i supervisar la gestió de subvencions i altres fonts de finançament públic i privat.
  • Establir el calendari anual de convocatòries, assignar responsabilitats dins l’equip i planificar estratègicament les accions per maximitzar els recursos disponibles.

4. Sistemes d’informació i qualitat

  • Coordinar i impulsar els sistemes d’informació de l’entitat, assegurant-ne la coherència, seguretat i funcionalitat.
  • Gestionar i desenvolupar el sistema de qualitat i avaluació, promovent processos de millora i eficiència organitzativa.

5. Àrea legal i compliment normatiu

  • Coordinar i supervisar l’àrea legal, assegurant el compliment del marc normatiu, de la normativa de protecció de dades i de les polítiques internes de l’organització.


Reporta


Direcció de l’entitat


Requisits


  •        Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Gestió Pública, o similar.
  •        Es valorarà formació complementària en gestió d’entitats no lucratives.
  •        Mínim 3 anys en llocs similars, preferiblement en el tercer sector.
  •        Experiència en lideratge d’equips i gestió econòmica.
  •        Capacitat d’organització i planificació.
  •        Lideratge i habilitats comunicatives.
  •        Coneixement de programes de gestió i comptabilitat
  •        Compromís amb els valors socials i ètics de l’entitat.
  •        Nivell alt de català i castellà.
  •        Capacitat per lidiar amb períodes d’intensitat de feina.
  •        Iniciativa i capacitat per treballar en equip.


Condicions laborals


  •        Tipus de contracte: Contracte indefinit amb 6 mesos de prova.
  •        Jornada: de 37,5 hores setmanals.
  •        Horari: de dilluns a dijous de 8.30 a 16:00-30h / Divendres de 8.30 a 14.30h
  •        Retribució: 35.603,81 anual brut (14 pagues)
  •        Lloc de feina: Gran Via de les Corts Catalanes 204-208 local 8 (Barcelona)

Información extra

Status
Activa
Estudios requeridos
E.S.O
Localización
Barcelona
Tipo de contrato
Trabajo estudiantes
Publicado el
03-12-2025
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No
Idiomas
Español

Barcelona | Trabajo estudiantes | E.S.O

Solicita ya

Compartir esta oferta