¡Nueva! Se el primero en solicitar

TÈCNIC/A DE COMUNICACIÓ I MÀRQUETING en Olot

Descripción del empleo

La Fundació Europace té la missió de lluitar contra la crisi climàtica i millorar el benestar de les persones promovent la descarbonització d’edificis i la transició energètica participativa.


Treballem en projectes d’innovació relacionats amb la transició energètica, la rehabilitació energètica (residencial, terciari, primari, pimes) i la regeneració urbana, amb una clara orientació cap al servei públic, la sostenibilitat i l’impacte social.


En un moment de creixement de l’organització, obrim una nova vacant per incorporar una persona amb talent, iniciativa i vocació comunicativa, que contribueixi a donar visibilitat als nostres projectes i a reforçar la nostra presència pública a escala local, catalana i europea.


Busquem una persona polivalent, creativa i altament motivada, amb experiència en comunicació i màrqueting, capaç de treballar en un entorn dinàmic, col·laboratiu i orientat a projectes d’alt impacte social.


Ens interessen especialment perfils amb formació i experiència en alguna d’aquestes àrees:

  • Comunicació, periodisme, publicitat o màrqueting.
  • Ciències polítiques, dret o àrees de ciències socials amb experiència en comunicació institucional.
  • Perfils híbrids amb experiència en gestió de projectes europeus, divulgació científica o comunicació pública.
  • Professionals amb experiència en organització d’esdeveniments, accions de sensibilització o captació d’interessats i patrocinadors.

Si t’apassiona comunicar iniciatives transformadores, treballar per un futur més sostenible i formar part d’un equip compromès, t’estem buscant.


Què et podem oferir?

  • Formar part d’una organització sense afany de lucre especialitzada en consultoria estratègica i innovació referent en el sector de la descarbonització d’edificis i la transició energètica.
  • Integrar-te en un equip multidisciplinari, amb experiència en projectes locals i europeus i una forta orientació a l’impacte.
  • Possibilitats reals de creixement professional en una entitat en expansió.
  • Pla de carrera i formació continuada adaptada al teu desenvolupament.
  • Llibertat i flexibilitat per organitzar-te i compatibilitzar la feina amb la vida personal(Lloc de treball: Olot, amb possibilitat de teletreball dos o tres dies i flexibilitat horària.)
  • Participar en el desplegament de projectes innovadors amb impacte real en la societat, tant a escala local com europea.

 

Funcions / Responsabilitats

Comunicació corporativa i institucional

  • Executar el Pla de Comunicació de la Fundació i vetllar per la coherència de marca.
  • Redactar i editar continguts per a canals interns i externs: notes de premsa, newsletters, documents institucionals, webs, blogs i presentacions.
  • Gestionar relació amb mitjans de comunicació locals, catalans i estatals.

Xarxes socials i presència digital

  • Planificar, crear i publicar continguts per a les xarxes socials de la Fundació i dels projectes europeus.
  • Dissenyar i executar campanyes digitals de sensibilització, divulgació i captació.
  • Monitoritzar resultats, elaborar informes i proposar millores estratègiques.

Comunicació de projectes europeus

  • Donar suport a les tasques de comunicació dels projectes LIFE, Horizon Europe i altres programes europeus on participi la Fundació.
  • Elaborar materials i continguts específics per a deliverables de comunicació.
  • Coordinar-se amb consorcis internacionals i equips de comunicació de partners.

Màrqueting social i captació

  • Donar suport a accions de captació d’interessats, ciutadania i empreses per a projectes d’impacte.
  • Dissenyar i participar en accions de captació de patrocinadors (sponsorship) i col·laboradors.

Organització d’esdeveniments

  • Donar suport en el disseny i organització d’esdeveniments, jornades, rodes de premsa i accions de participació ciutadana.
  • Coordinar logística i producció, gestió de proveïdors i difusió.

Altres tasques

  • Contribuir a la generació de noves idees i millores en l’estratègia de comunicació de l’organització.
  • Treballar de manera autònoma i en equip, amb capacitat per gestionar diverses tasques simultàniament.


Requisits

1) Estudis mínims: Grau universitari en: Comunicació, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Màrqueting, Ciències Polítiques, Dret o àrees afins.

2) Formació valorable: Postgrau o màster en comunicació institucional, màrqueting digital, comunicació ambiental o gestió de projectes.

3) Coneixements: Gestió de xarxes socials i eines digitals (Meta, LinkedIn, SEU), disseny bàsic amb Canva, Illustrator, Figma o eines similars.

4) Experiència valorable:

  • Més de tres anys d’experiència en comunicació o màrqueting, especialment en entitats socials, administracions públiques, consultoria o projectes europeus (LIFE, Horizon, Interreg,..)
  • Experiència en organització d’esdeveniments i relació amb mitjans.
  • Experiència en redacció de continguts tècnics o institucionals.

5) Competències personals:

  • Alta capacitat de comunicació oral i escrita.
  • Creativitat, mirada estratègica i atenció al detall.
  • Proactivitat, autonomia i implicació amb el projecte.
  • Capacitat de treball en equip i gestió de múltiples tasques.

6) Idiomes:

  • Català i castellà nadius o nivell alt.
  • Anglès C1 (indispensable).

7) Altres requisits:

  • Carnet de conduir i vehicle propi (valorable).

Información extra

Status
Activa
Estudios requeridos
E.S.O
Localización
Olot
Tipo de contrato
Trabajo estudiantes
Publicado el
21-11-2025
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No
Idiomas
Español

Trabajo estudiantes | E.S.O

Solicita ya

Compartir esta oferta