Tècnic/a en CRM en Barcelona

Qui som?Som l’organització garant de l’atenció de salut i de l’accessibilitat als serveis sanitaris de la població de Catalunya. La nostra missió és garantir l'atenció

Descripción del empleo

Qui som?

Som l’organització garant de l’atenció de salut i de l’accessibilitat als serveis sanitaris de la població de Catalunya. La nostra missió és garantir l'atenció sanitària de cobertura pública, integral i de qualitat a tots els ciutadans i ciutadanes de Catalunya.


En què consistirà el teu lloc de treball?

  • Definir, mantenir i millorar els requeriments funcionals del CRM (Customer Relationship Management), assegurant-ne l’alineament amb els objectius estratègics de l’organització i coordinant les activitats associades.
  • Participar en la definició de la governança del sistema i vetllar per la difusió i aplicació dels protocols i criteris d’ús entre els equips implicats.
  • Recollir, analitzar i prioritzar les necessitats de les àrees funcionals, actuant com a enllaç entre els equips tècnics i de negoci.
  • Dissenyar i executar campanyes omnicanal, així com elaborar manuals, protocols, materials formatius i guies de bones pràctiques, per facilitar l’adopció i ús efectiu del CRM.
  • Planificar i dirigir projectes d’implementació, evolució i millora del sistema per optimitzar processos i funcionalitats, coordinant equips multidisciplinaris i assegurant la qualitat de les solucions.
  • Supervisar els serveis prestats per tercers, gestionant les seves activitats i assegurant el compliment dels acords establerts.
  • Vetllar per la qualitat, integritat i consistència de les dades del CRM, establint processos de validació i auditories periòdiques.
  • Col·laborar en l’extracció d’indicadors, l’anàlisi de resultats i l’elaboració d’informes que facilitin la presa de decisions basada en dades.


Què necessites per poder treballar amb nosaltres?

  • Titulació universitària de diplomatura o equivalent.
  • Certificat de nivell de suficiència de català (C1) o equivalent.



Com podries aportar valor afegit?

  • Experiència en la definició de requisits, disseny de processos, integració en terceres plataformes digitals i suport a usuari en projectes de CRM.
  • Experiència en l’extracció i gestió de dades mitjançant SOQL i/o SQL.
  • Experiència en la configuració i personalització, en la visualització de dades i en l’elaboració d’informes a Salesforce


Quines habilitats estem buscant?

  • Per treballar a la nostra organització cal que siguis un/a professional amb: flexibilitat, orientació a la ciutadania o a l’interlocutor, orientació a resultats i treball en equip.
  • Per aquest lloc en concret necessitaràs pensament analític i iniciativa.


Què t’oferim?

  • Contracte: interinatge
  • Àmbit de treball: Barcelona
  • Retribució: nivell 2.2 (43.758,40 € anual).
  • Jornada: completa.


El Servei Català de la Salut és una organització que vetlla per la transparència i la igualtat d’oportunitats i de condicions. Vetllem per la diversitat i la inclusió dins dels nostres equips. Els nostres processos de selecció es basen en l’experiència professional, la formació i les competències professionals de cada candidatura. Valorem que aquestes estiguin alineades amb els nostres valors, tals com el compromís i responsabilitat envers la ciutadania, la transparència i la professionalitat.

Información extra

Status
Activa
Estudios requeridos
E.S.O
Localización
Barcelona
Tipo de contrato
Trabajo estudiantes
Publicado el
23-06-2025
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No
Idiomas
Español

Barcelona | Trabajo estudiantes | E.S.O

Solicita ya

Compartir esta oferta