Descripción
PIMEC precisa incorporar pel departament d'atenció al soci un/a:
ADMINISTRATIU/VA JUNIOR ATENCIÓ CLIENT
Funciones
La persona seleccionada donarà suport a la delegació del Baix Llobregat-l`Hospitalet. Les principals funcions seran la fidelització al soci; gestió administrativa del programa de gestió (CRM); redacció d'actes de la comissió executiva i consells territorials; suport en actes i jornades i seguiment telefònic de les peticions dels socis del territori.
Requisitos
-Formació Professional Grau superior administració i finances, màrqueting, Grau ADE
-Es precisa persona responsable, ordenada, i amb gran capacitat de treball.
-Coneixements informàtics a nivell avançat
-Capacitat de comunicació oral i escrita excel·lent en català i castellà.
-Estar inscrit/-a a garantia juvenil.
-No haver transcorregut més de 5 anys de finalització dels estudis per poder formalitzar contracte laboral en pràctiques.
Se ofrece
- Incorporació immediata
- Jornada completa
Indica debajo en que area estas buscando una función similar y no olvides poner tu correo electrónico.