10389 - administratiu/va comptabilitat en Barcelona

Barcelona Activa

Descripción del empleo

Persona per donar suport a la Direcció General en el manteniment dels registres comptables i en la gestió i arxiu de documentació generada tant en Comptabilitat com en Recursos Humans.
El candidat ideal estarà ben versat en principis de comptabilitat i podrà treballar còmodament amb números i prestant atenció als detalls. L'objectiu és assegurar el bon funcionament de la oficina realitzant tasques administratives i contribuint al funcionament eficient general de la Fundació.
Comptabilitzar i processar assentament de diari per garantir que es registrin totes les transaccions comptables de la Fundació dins de ContaPlus.
Assistir amb la revisió de despeses generals de la Fundació, verificant la seva adequada comptabilització.
Actualitzar els comptes per cobrar i emetre factures.
Passar els rebuts mensuals a través del compte bancari, així com els registres de nòmines.
Donar suport en els tancaments comptables mensuals i anuals.
Realització de tasques administratives, com ara revisar i arxivar la documentació relacionada amb subvencions presentades, rebuts, informes i / o contractes d'empleats, escanejant si cal aquests documents físics per recolzar de forma digital.
Gestionar totes les trucades, correus electrònics i correspondència entrants.
Encarregar-se de la coordinació general de l'oficina i donar suport a totes les tasques que es puguin precisar de les diferents àrees de la Fundació, sempre sota supervisió directa de la Direcció General.

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Indefinit
  • Núm. Hores setmanals: 4
  • Horari: 9 a 13h . 3 dies a la setmana
  • Retribució brut anual: 5200

  • Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats
  • Formació reglada requerida: e. CFG Superior
  • Formació complementària: Comptabilitat.
  • Temps d'experiència: +3
  • Coneixements informàtics: Imprescindible coneixement de programa de comptabilitat Conta PLus
    coneixement de MS Office, domini de Excel
  • Altres requeriments específics: Experiència demostrable com auxiliar comptable i/o en gestió administrativa.
    Excel·lents habilitats organitzatives - capaç de gestionar el seu temps efectivament i de prio-ritzar tasques degudament.
  • Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Compromís amb l'Organització
  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat

Información extra

Status
Activa
Estudios requeridos
Otros
Localización
Barcelona
Horas a la semana
8 - 40
Tipo de contrato
Tiempo completo
Publicado el
06-04-2021
Tipo de trabajo
Marketing / Publicidad
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No
Idiomas
Inglés

Barcelona | Trabajo de marketing | Tiempo completo | Otros

Solicita ya

Compartir esta oferta