Descripción del empleo
T’apassionen els RRHH? Estàs en recerca de noves oportunitats professionals?
A Marlex t’estem buscant!
Quina serà la teva missió dins la companyia?
En dependència de Direcció d'Oficina, la persona seleccionada s’encarregarà de:
- Selecció de personal de perfils generalistes.
- Publicació d’ofertes a portals de feina, cribatge curricular i entrevistes telefòniques i presencials.
- Contractació, gestió d’altes i baixes a la Seguretat Social i registre de contractes.
- Càlcul de nòmines i facturació mensual.
- Gestió d'IT’s i baixes mèdiques.
- Atenció i fidelització tant de clients com de treballadors.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
- Formar part d’un equip jove, dinàmic i emprenedor.
- Treballar en una oficina amb grans oportunitats d’aprenentatge.
- Realitzar funcions polivalents i globals en la gestió de RRHH: tant en l’àmbit de selecció com de contractació i gestió laboral.
- Formació inicial i continuada amb possibilitats reals de créixer professionalment.
- Estabilitat laboral, retribució fixe més variable mensual per facturació.
- Jornada de Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00 h, amb flexibilitat horària d'entrada i sortida (de 8h a 9:30h i de 17h a 18:30h). I un divendres cada dues setmanes pleguem a les 14h!
Ets el candidat/a ideal si....
- T’apassionen els RRHH i el contacte humà.
- Tens moltes ganes d’aprendre i desenvolupar-te professionalment.
- Ets una persona resolutiva, enèrgica i treballadora.
- Disposes d’alguna experiència en la gestió laboral-administrativa i/o selecció dins l’àmbit del Treball Temporal.
- Resideixes a prop d'Igualada.
Información extra
- Status
- Inactiva
- Estudios requeridos
- Otros
- Localización
- Igualada
- Horas a la semana
- 8 - 40
- Tipo de contrato
- Tiempo completo
- Tipo de trabajo
- Marketing / Publicidad
- Carnet de conducir
- No
- Vehículo
- No
- Carta de motivación
- No
- Idiomas
- Español
Trabajo de marketing | Tiempo completo | Otros