Consultor/a RRHH en Igualada

Descripción del empleo

T’apassionen els RRHH? Estàs en recerca de noves oportunitats professionals?

A Marlex t’estem buscant!

Quina serà la teva missió dins la companyia?

En dependència de Direcció d'Oficina, la persona seleccionada s’encarregarà de:

  • Selecció de personal de perfils generalistes.
  • Publicació d’ofertes a portals de feina, cribatge curricular i entrevistes telefòniques i presencials.
  • Contractació, gestió d’altes i baixes a la Seguretat Social i registre de contractes.
  • Càlcul de nòmines i facturació mensual.
  • Gestió d'IT’s i baixes mèdiques.
  • Atenció i fidelització tant de clients com de treballadors.

Al perfil seleccionat se li ofereix:

  • Formar part d’un equip jove, dinàmic i emprenedor.
  • Treballar en una oficina amb grans oportunitats d’aprenentatge.
  • Realitzar funcions polivalents i globals en la gestió de RRHH: tant en l’àmbit de selecció com de contractació i gestió laboral.
  • Formació inicial i continuada amb possibilitats reals de créixer professionalment.
  • Estabilitat laboral, retribució fixe més variable mensual per facturació.
  • Jornada de Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00 h, amb flexibilitat horària d'entrada i sortida (de 8h a 9:30h i de 17h a 18:30h). I un divendres cada dues setmanes pleguem a les 14h!

Ets el candidat/a ideal si....

  • T’apassionen els RRHH i el contacte humà.
  • Tens moltes ganes d’aprendre i desenvolupar-te professionalment.
  • Ets una persona resolutiva, enèrgica i treballadora.
  • Disposes d’alguna experiència en la gestió laboral-administrativa i/o selecció dins l’àmbit del Treball Temporal.
  • Resideixes a prop d'Igualada.

Información extra

Status
Activa
Estudios requeridos
Otros
Localización
Igualada
Horas a la semana
8 - 40
Tipo de contrato
Tiempo completo
Publicado el
16-03-2021
Tipo de trabajo
Marketing / Publicidad
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No
Idiomas
Español

Trabajo de marketing | Tiempo completo | Otros

Solicita ya

Compartir esta oferta