Oficina de Treball del SOC
Detalls del procés
Descripció Categoria
Administració d'empreses
Subcategoria
Finances i comptabilitat
Experiència(mesos)
60
Nombre de llocs ofertats
1
Ofertes per a persones amb discapacitats
Detall de les funcions del treball
Realització de tasques del grup de treball del BackOffice de IICs i Carteres de la gestora, com:• Altes/baixes i manteniment de les ICS i carteres als sistemes i gestió amb entitats depositaries. • Conciliació de comptes bancaris i de posicions de IICs y Carteres Gestionades• Confirmació de operacions (RF, RV, Derivats, OTCs, Repos,...) de IICs i Carteres Gestionades• Gestió dels fluxos administratius de les posicions colaterals de IICs• Gestió operativa de operacions financieres de IICs i Carteres Gestionades• Participació als processos de traspàs, fusió, etc. de les IICs• Desenvolupament de proves del software de càlcul del VLP.
Ubicació
Província
BARCELONA
Municipi
BARCELONA
Codi Postal
08028
Requisits
Nivell Formatiu
Detall de l'experiència requerida
Experiència: Aportar 5 anys d´experiència i como a mínim, 3 anys en el Backoffice de una sociedad gestora de IICs.
Contracte
Oferta Express
Relació Laboral
LABORAL INDEFINIT
Durada del contracte(mesos)
0
Jornada
COMPLETA
Període
Nombre Hores
0
Salari des de
2233
Salari fins a
2233
Detall d'altres beneficis
Indica debajo en que area estas buscando una función similar y no olvides poner tu correo electrónico.