Desgraciadamente este trabajo no está activo.

TOP JOB

Responsable de Suport a la Gestió de Projectes Ref. 12-2021 en Esplugues de Llobregat

8 - 40 horas por semana

Descripción del empleo

Hospital Sant Joan de Déu

El Hospital Sant Joan de Déu Barcelona es un centro especializado en la salud del niño y de la embarazada, con más de 600 especialistas formados en todo el mundo y que, como hospital universitario adscrito a la Universitat de Barcelona, compartimos nuestro conocimiento y formamos a profesionales para que puedan especializarse en medicina de alta complejidad.

Somos un centro privado, perteneciente a la Orden Hospitalaria de San Juan de Dios, la organización religiosa que gestiona más de 300 centros de salud en el mundo, y concertado por el Servicio Catalán de la Salud Pública. Año tras año incorporamos los últimos avances científicos y la tecnología pionera para desarrollar terapias más efectivas y que mejoren la experiencia de paciente.

El centro emplea a más de 2.100 profesionales, cuya forma de trabajar está guiada por el humanismo y por unos valores profundamente arraigados en los 500 años de historia de la Orden: hospitalidad, calidad, respeto, responsabilidad y espiritualidad. Contamos con 314 camas y 14 quirófanos en los que anualmente (datos de 2019) atendemos 3.543 partos, 122.275 urgencias, realizamos 18.250 hospitalizaciones, 11.680 cirugías mayores ambulatorias y 8.348 cirugías.

Desde 2009 el hospital está asociado a la National Association of Children’s Hospitals and Related Institutions (NACHRI), una prestigiosa organización de hospitales infantiles que trabaja para promover la salud y el acceso a la sanidad de los niños, y que cuenta con más de 200 miembros en Estados Unidos, Australia, Canadá, Italia, México y Puerto Rico.

Descripció de l'oferta

EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:

Proporcionar suport a la gestió del Pediatric Cancer Center Barcelona (PCCB) i d’altres projectes, recolzant a la Cap econòmic de projectes en el seguiment subvencions, estudis econòmics de projectes, facilitant els processos administratius no assistencials de l’àmbit econòmic-financer, anàlisi i millora de processos, etc.

LES RESPONSABILITATS:

  • Col·laborar en la definició i establiment dels processos administratius durant l’arrencada del projecte.
  • Col·laboració amb els diferents departaments de l’hospital en el disseny, implementació i seguiment dels processos de gestió del PCCB.
  • Gestió administrativa dels projectes (considerant vessant comptable, financera i fiscal).
  • Control i seguiment de les inversions i despeses vinculades al PCCB segon pressupost aprovat.
  • Control i seguiment econòmic-administratiu de la gestió dels pacients Charity Fund SJD.
  • Elaboració dels quadres de comandament vinculats al PCCB.
  • Col·laboració i seguiment d’altres projectes i/o subvencions del SJD.
  • Donar suport a la Cap econòmic de projectes en les tasques li siguin assignades.
  • JORNADA HORARI I CONTRACTE:

  • La jornada serà del 100% de dilluns a divendres en règim de jornada partida.
  • Horari: de 8:00h. a 16:26h.
  • Contracte indefinit amb 3 mesos de prova.
  • Requisits

    EL PERFIL QUE BUSQUEM:

  • Formació ADE o Grau en Empresarials.
  • Experiència mínima de 5 anys en gestió de projectes en les vessants assistencials i administratives, (molt desitjable en sector salut).
  • Experiència en departaments d’àmbit de finances (control de gestió, comptabilitat, costos o administració general).
  • Coneixements del sector sanitari i/o entitats sense ànim de lucre.
  • Nivell d’anglès alt parlat i escrit.
  • Coneixements nivell avançat del paquet Office: Excel, Word, Outlook, PowerPoint
  • Capacitat numèrica i analítica.
  • Capacitat de treball en equip i de participació en projectes transversals.
  • Persona rigorosa i organitzada. Dinàmica i flexible, amb gran capacitat de treballar per objectius.
  • Tenir competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
  • VALOREM:

  • Màster en gestió sanitària.
  • Experiència en sector salut.
  • Experiència en sector auditoria.
  • Experiència en gestió de subvencions.
  • Habilitat per relacions inter-departamentals i externes.
  • Coneixements d’ERP’s.
  • DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

    Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball envia un e-mail a la direcció: tmartinez@bareus.com i adjunta el teu Currículum Vitae en relació a selecció amb Ref. 12-2021 RESPONSABLE DE SUPORT A LA GESTIÓ DE PROJECTES.

    El termini de presentacions de sol·licituds serà de 20 dies naturals a partir de la data de publicació d’aquesta selecció.

    Esplugues de Llobregat, 25 de gener de 2021

    Información extra

    Status
    Inactiva
    Estudios requeridos
    Otros
    Localización
    Esplugues de Llobregat
    Horas a la semana
    8 - 40
    Tipo de contrato
    Tiempo completo
    Tipo de trabajo
    Marketing / Publicidad
    Carnet de conducir
    No
    Vehículo
    No
    Carta de motivación
    No
    Idiomas
    Español

    Topjob | Trabajo de marketing | Tiempo completo | Otros