Técnico de Soporte telefónico – Sevilla
Descripción Del... We are looking for passionate, curious and driven... players who are ready to ignite ideas, push...
Descripción del empleo
We are looking for passionate, curious and driven team players who are ready to ignite ideas, push boundaries and drive innovation. At Accenture you’ll work on innovative projects and develop your career, collaborating with the best teams in the world. You'll learn, grow and advance in an innovative culture that thrives on shared success, diverse ways of thinking and enables boundaryless opportunities that can drive your career in new and exciting ways.
About Accenture
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services at scale in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all off these services.
We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries – powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers.
With 513,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises.
Working closely with clients our Working closely with clients our Operations professionals run business processes on behalf of clients – either for specific functions, such as finance & accounting, procurement or marketing, or for specific industries, such as banking, insurance or health care.
Actualmente buscamos un Técnico de Soporte Telefónico - Sevilla
Funciones a realizar:
- Brindar soporte técnico y mantenimiento continuo de sistemas de producción y desarrollo, y productos de software (tanto remotos como in situ) y para servicios configurados que se ejecutan en varias plataformas (que operan dentro de un modelo operativo y procesos definidos).
- Brindar soporte HW/SW e implementar tecnología a nivel de sistema operativo en todas las áreas de red y servidores, y para soluciones / proveedores / marcas de software particulares.
- El trabajo incluye L1/ resolución de problemas de nivel básico e intermedio.
- Nivel de estudios: FP de grado superior relacionado con el sector de las TIC (Administración de Sistemas o similar)
- Al menos 1 año en soporte a usuarios en el sector de las TIC
- Conocimiento requeridos: conocimientos del software base del puesto de trabajo (Windows, navegadores, ofimática…), conocimiento de herramientas de soporte remoto , conocimiento técnicos en comunicaciones , manejo de herramientas de ticketing (Remedy, CA, ServiceNow), conocimiento básico de Citrix y Altiris, manejo de paquete Office
- Conocimientos valorables: Certificación ITIL Foundation
- Se realizarán turnos rotativos de lunes a domingo.
- Contrato en prácticas.
“Accenture is an equal opportunities employer and welcomes applications from all sections of society and does not discriminate on grounds of race, religion or belief, ethnic or national origin, disability, age, citizenship, marital, domestic or civil partnership status, sexual orientation, or gender identity”
Información extra
- Status
- Inactiva
- Localización
- Sevilla
- Tipo de contrato
- Tiempo completo
- Carnet de conducir
- No
- Vehículo
- No
- Carta de motivación
- No
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