Lo que vas a hacer
- Suport al personal de helpdesk (gestió de incidències de software i hardware, atenció i suport al client, preparació de comandes).
- Ús del programari específic de l'empresa (instal·lació i us del programari, Introducció de dades a la base de dades pròpia de coneixement de l'empresa).
Qué ofrecemos
- Formació en el hardware de IDBox
- Formació en el programari propi: IDFast, IDCloud, IDFraud, Key Emulator, etc
- Formació en ús de ERP per a Registre de les incidències, Control de stocks, Preparació de comandes
Qué es lo que pedimos
- Debes estar registrado como estudiante universitario
- Orientació al públic
- capacitat de treball en equip
- organització i metode
- capacitat i ganes d'aprendre
Solicitar
¿Piensas que eres el candidato perfecto? ¡Puedes hacer click en 'Solicitar esta oferta' y te contactaremos lo antes posible!
Información extra
Setmanalment el tutor es reunirà amb el treballador per fer un seguiment continuat de la tasca realitzada, de manera que es valori l'eficàcia de la feina feta i la bona organització del temps del treballador.
Independentment podrà sol•licitar ajuda sempre que calgui per tal de solventar els problemes o dubtes que puguin sorgir en el dia a dia.
- Status
- Inactiva
- Estudios requeridos
- Universidad, Módulo de grado medio, Módulo de grado superior, Máster, Otros
- Localización
- Sabadell
- Horas a la semana
- 30 - 40
- Tipo de contrato
- Prácticas
- Salario
-
Entre 400€ y 600€ Al mes
- Responsable de
- Suport al personal de helpdesk
- Tipo de trabajo
- Atención a clientes
- Carnet de conducir
- No
- Vehículo
- No
- Carta de motivación
- No
- Idiomas
- Español
Sabadell | Trabajo de atención al cliente | Servicio a clientes | Helpdesk | Prácticas | Universidad | Módulo de grado medio | Módulo de grado superior | Máster | Otros