Desgraciadamente este trabajo no está activo.

Atención al cliente en español Tenerife, España en Santa Cruz de Tenerife

Descripción del empleo

Atos SE (Societas Europaea) is a leader in digital services with pro forma annual revenue of circa € 12 billion and circa 100,000 employees in 72 countries. Serving a global client base, the Group provides Consulting & Systems Integration services, Managed Services & BPO, Cloud operations, Big Data & Cyber-security solutions, as well as transactional services through Worldline, the European leader in the payments and transactional services industry. With its deep technology expertise and industry knowledge, the Group works with clients across different business sectors: Defense, Financial Services, Health, Manufacturing, Media, Utilities, Public sector, Retail, Telecommunications, and Transportation.

Atos is focused on business technology that powers progress and helps organizations to create their firm of the future. The Group is the Worldwide Information Technology Partner for the Olympic & Paralympic Games and is listed on the Euronext Paris market. Atos operates under the brands Atos, Atos Consulting, Atos Worldgrid, Bull, Canopy, Unify and Worldline.

¡Todos a bordo!

Atos España esta buscando al candidato ideal que se ajuste perfectamente a nuestro nuevo centro en Tenerife como agente de primer nivel con español e inglés.

Perfil:

oConocimiento básico de informática

oBuena capacidad de comunicación

oDisponibilidad para trabajar a turnos: 7x24 (40 horas a la semana- 5 días a la semana).

oExperiencia en Desarrollo Organizacional: Orientación al Servicio, Estrategia, Colaboración

oTe esperan grandes oportunidades profesionales en Atos

¿Quieres ponerte en marcha? Aprovecha la oportunidad y planifica tu futuro con nosotros

Información extra

Status
Inactiva
Localización
Santa Cruz de Tenerife
Tipo de contrato
Tiempo completo
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No

Santa Cruz de Tenerife | Tiempo completo