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Beca (6 meses) start-up App Bicis - Redes Sociales y Atención Usuarios APP en Madrid

​oBike inc. is a global Internet and technology company based in Singapore, mainly focusing on last mile transportation. We believe that by providing convenient station-less bicycles we bring a new solution to a fast and efficient transportation! oBike's app and byciles are already present in 14 countries including Singapore, Australia, Austria, France, Spain, Netherlands, United Kingdom, Switzerland & Germany. Looking for a full time intern to support our Marketing team in Spain. 

1 - 40 horas por semana
Entre 300€ y 500€ Al mes

Lo que vas a hacer

  • Maintenance of Social Media channels: Instagram, Facebook, twitter).
  • Report product problems, user concerns, hot issues and efficiently communicate to the regional director or across other departments
  • Create necessary content
  • Customer Service Work : Reply to user inquiries and complaints and give users a quick response positively representing and protecting the oBike brand.
  • Work in team with Operations and PR departments aswell as central Marketing EMEA team
  • Provide an analysis of online marketing activities and campaigns

Requisito imprescindible:

Adjuntar CV en formato PDF

poder firmar convenio con una escuela/universidad y que el estudiante pueda realizar una beca (no contrato en prácticas) de al menos 4 meses

Qué ofrecemos

  • We offer you the opportunity to be part of an international team and a professional and entrepreneurial environment.
  • Minimum internship period is 4 months
  • Paid internship from 300 to 500€/month PLUS, an opportunity to transfer for a full-time position after the internship period
  • Take advantage of flexible structures, flat hierarchies and motivated colleagues.
  • Experience openness to new ideas and actively participate in the development of a fast-growing internet start-up.
Adjuntar CV en formato PDF

Qué es lo que pedimos

  • Diplomatura en Marketing/Periodismo
  • Por lo menos 6 meses en gestión de RRSS
  • Previous internship in social media or customer service
  • Super user of all social media : twitter, facebook, instagram
  • Native Spanish speaker and fluent in English
  • You are highly motivated with a strong work ethic
  • Your way of working is characterized by diligence, creativity and results orientation and you have very good skills in MS Office

Requisito imprescindible:

poder firmar convenio con una escuela/universidad y que el estudiante pueda realizar una beca (no contrato en prácticas) de al menos 4 meses

Adjuntar CV en formato PDF

Solicitar

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Información extra

Requisito imprescindible:

poder firmar convenio con una escuela/universidad y que el estudiante pueda realizar una beca (no contrato en prácticas) de al menos 4 meses

Status
Inactiva
Estudios requeridos
Universidad, Máster
Localización
Madrid
Horas a la semana
1 - 40
Tipo de contrato
Prácticas y Becas
Salario
Entre 300€ y 500€ Al mes
Responsable de
Redes Sociales y Customer Service
Tipo de trabajo
Marketing / Publicidad, Marketing digital
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No
Idiomas
Inglés, Español