EGIBIDE
eskribapena:
19-20 ikasturtean egon daitezkeen langile beharrei erantzuna emateko irekitzen da prozesu hau:
· DBH, eta Batxilergo etapetan:
– Matematikak
– Fisika
– Kimika
– Biologia
– ../..
· LHn Osasuna familian hurrengo espezialitateetan:
– Erizaintza Zainketa Laguntzaileak
– Laborategi Kliniko eta Biomedikoa
– Ortoprotesia
– ../..
Descripción oferta:
En previsión de posibles necesidades a cubrir en el próximo curso 19-20 en:
· Las etapas de ESO y BTO, en las especialidades de:
– Matemáticas
– Física
– Química
– Biología
– ../..
· la familia profesional sanitaria de FP:
– Cuidados auxiliares de enfermería
– Laboratorio médico y biomédico
– Ortoprótesis
– ../..
Beharrezkoak diren ikasketak
· DBH eta Batxilergorako:
o Lizentziatura edo Gradua:
– Biologia
– Kimika
– Fisika
– Farmazia
– Bioteknologia
– Biokimika
– Ingurumen Zientziak
– Itxasoko Zientziak
– Zientzia Esperimentalak
– ../..
o Goi edo Erdi mailako Ingeniaritzak aipatutako espezialitateetan
· LHrako:
o Lizentziatura/Gradua edo Diplomatura :
– Medizina
– Farmazia
– Biomedizina
– Bioteknologia
– Erizaintza
– Elikagaien Zientzia eta Teknologia…
– Nutrizioa
– ../..
o Erdi edo Goi mailako Lanbide Heziketa (edo baliokideak diren Lanbide Heziketak):
– Erizaintza Zainketa Laguntzaileak
– Ortoprotesia
– ../…
DBH eta Batxilergo etapetan honako titulu hauek ere ezinbestekoak dira:
o Derrigorrezko Bigarren hezkuntzako eta Batxilergoko, Lanbide heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Unibertsitate Masterra edo baliokidea (CAP – legeak baliozkotutako lan esperientzia…) unibertsitate ikasketak duten pertsonentzat
o Irakasle izateko Unibertsitate Diploma edo baliokidea (legeak baliozkotutako lan esperientzia) Lanbide Heziketako ikasketak duten pertsonentzat.
LH eta OLHko etapetarako titulu hau izatea baloratuko da.
Gainera etapa guztietan honako hau baloratuko da:
o Aipatutako edozein arloetan espezializazio edota ziurtapen ikastaroak bukatuta izatea bai Unibertsitate mailan zein Lanbide Heziketako Graduetan
Estudios requeridos:
– Para ESO y Bachillerato:
o Licenciatura o Grado:
– Biología
– Química
– Físicas
– Farmacia
– Biotecnología
– Bioquímica
– Ciencias Ambientales
– Ciencias del Mar
– Ciencias experimentales
– ../..
o Ingenierías Superiores o Técnica en las especialidades mencionadas
– Para FP:
o Licenciatura/Grado o Diplomatura:
– Medicina
– Farmacia
– Biomedicina
– Biotecnología
– Enfermería
– Ciencia y Tecnología de los Alimentos…
–
– Nutrición…
– ../..
o Grado medio y/o superior de Formación Profesional (o Formaciones Profesionales oficiales previas) en:
– Cuidados auxiliares de enfermería
– Ortoprótesis
– ../…
–
Imprescindible en las etapas de ESO y Bachillerato disponer de:
o Master de Formación de Profesorado o equivalente (CAP- Habilitación por experiencia previa prevista en la ley) para personas con estudios universitarios
o Diploma de Formación de Profesorado o equivalentes (Habilitación por experiencia previa prevista en la ley) para personas con estudios de formación profesional
En las etapas de FP y FPB se valorará disponer de este título.
Además, en todas las etapas se valorará:
o Curso de especialización y/o certificación en cualquiera de las especialidades tanto en Grados universitarios como en Grados de Formación Profesional
Hizkuntzak
Hauek baloratuko dira:
o Euskara C1/HABE/C2
o Ingelesa C1/B2
o Beste batzuk
Idiomas:
Se valorará
o Euskera C2/C1/HABE
o Ingles C2/C1/B2
o Otros
Lan esperientzia
Zera baloratuko da
o Eskarmentu teknikoa:
Ezaguera teorikoak praktikan aplikatzean eskarmentu profesionala
o Hezkuntza arloan edota taldeen dinamizazioan eskarmentua:
• Hezkuntza arloan edo enplegurako formakuntzan eskarmentua: araututako zein ez araututako irakaskuntza.
• Formakuntzako beste arlo informaletan edota nerabeekin egindako ekintzen dinamizazioan esperientzia (boluntariotzak, kirol ekintzak…)
Experiencia
Se valorará
o Experiencia técnica:
Experiencia profesional en la aplicación práctica de los conocimientos teóricos
o Experiencia educativa y/o dinamización de grupos:
• Experiencia en el ámbito educativo o formación para el empleo. Formación reglada o no reglada.
• Experiencia en ámbitos informales de formación y/o dinamización de actividades con adolescentes (voluntariado, actividades deportivas…)
Hautagaiaren balioespena
Hautagaiak baloratzen direnean hauxe hartuko da kontuan:
· Eguneko lanaren antolakuntza eta kudeaketa.
· Erabakiak hartzeko gaitasuna.
· Talde lana.
· Asertibitatea eta arduratsua izatea.
· Lana egiteko gaitasuna.
Valoración del candidato
En la valoración de las candidaturas se tendrá en cuenta:
· Organización y gestión del trabajo diario
· Toma de decisiones en el ámbito de su competencia.
· Trabajo en equipo.
· Asertividad y responsabilidad.
· Capacidad de trabajo.
Ardurak:
· Eman beharreko irakasgaien programazioan eta irakaskuntzan parte hartzea.
· Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua ebaluatzea.
· Ikasleen tutoretza eramatea. Egokitu zaion taldearen ikaskuntza zuzendu eta orientatu beharko du. Era berean, familiekin batera, taldearen hezkuntza prozesuan lagunduko du.
· Ikasleen orientazioa (hezkuntza orientazioa, akademikoa eta profesionala), beharrezkoa denean arlo honetara dedikatzen diren beste departamentu edo zerbitzuekin harremanetan egotea
· Ikaslearen garapen intelektualean, afektiboan, psikomotorrean, sozialean eta moralean laguntzea.
· Ikastetxean egon daitezkeen ekintzetan parte hartzea.
· Hezkuntza administrazioaren edo ikastetxearen ebaluazio planetan parte hartzea.
· Dagokion irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetako ikerketa, esperimentazioa eta etengabeko hobekuntza.
Responsabilidades
· Participar en la programación y la enseñanza de las áreas, materias y módulos que tengan encomendados.
· La evaluación del proceso de enseñanza-aprendizaje.
· La tutoría de los alumnos, si se le asigna un grupo como tutor, llevará a cabo la dirección y la orientación de su aprendizaje y el apoyo en su proceso educativo, en colaboración con las familias.
· La orientación educativa, académica y profesional de los alumnos, en colaboración, en su caso, con los servicios o departamentos especializados.
· La atención al desarrollo intelectual, afectivo, psicomotriz, social y moral del alumnado.
· La participación en la actividad general del centro.
· La participación en los planes de evaluación que determinen las Administraciones educativas o los propios centros.
· La investigación, la experimentación y la mejora continua de los procesos de enseñanza correspondiente.
Kontratuaren baldintzak:
· Kontratu mota : Urte baterako kontratua. 2020/2021 ikasturtea (2020/09tik 2021/09ra)
· Hasiera data: 2020ko iraila
· Soldata: hitzarmenaren araberakoa
· Lanaldia: hautagaitzaren baldintzen araberakoa
Condiciones de contratación:
· Modalidad de contratación : Contrato anual. Curso lectivo 2020/2021(De 09/2020 a 09/2021)
· Fecha incorporación : Septiembre 2020
· Salario : Según Convenio
· Jornada : en función de las características de la candidatura
Indica debajo en que area estas buscando una función similar y no olvides poner tu correo electrónico.