Desgraciadamente este trabajo no está activo.

Community Manager - Nacional

If you are interested: Copy and paste your CV on the body of the message, no attachments, please. Add the position you are interested in and the city you live in. Subject: HR + City. Send it to us and we will schedule an interview if your profile fits the requirements.

Descripción del empleo

As Community Manager you will be helping us to grow the Weclic Community online and offline. This is a great opportunity if you are looking for a international multicultural collaboration or experience within a start-up company.

Requirements:

  • Be an active user of social networks.
  • Be fluent in at least two languages, English is a must.
  • Study line: Communication, Public Relations,  Business, Marketing, Arts, History, Social
    studies, Foreign Languages, or other relevant domain.

Información extra

Status
Inactiva
Localización
Soho, London
Tipo de contrato
Trabajo de verano, Trabajo estudiantes, Prácticas y Becas
Tipo de trabajo
Administración / Secretaria, Marketing / Publicidad, Servicios Consultoría IT, Recursos humanos
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No
Idiomas
Inglés, Francés, Español

Nacional | Trabajo de administracion | Trabajo consultoría | Trabajo de marketing | Trabajo Recursos Humanos | Trabajo de verano | Trabajo estudiantes | Prácticas y Becas